Ismét egyedüli ajánlattevőként nyert el kommunikációs munkát az állami tendereken is sikeresen szereplő Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft. Ezúttal öt regionális vízmű Tudatos vízfelhasználó elnevezésű kampányát bonyolíthatja le a cég, hat hónap időtartamban, nettó 120 millió forintért. "A kampány célja, hogy használható támpontokkal lássa el a lakosságot a mértékletes vízfogyasztás hogyanjáról és olyan fogyasztói attitűd kialakítása, ami következetesen hatékony vízfelhasználást eredményez, pénztárcamérettől függetlenül" − olvasható az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent tájékoztatóban.

A víztakarékossági kampányt a Dunántúli Regionális Vízművek Zrt. (DRV), a DMRV Dunamenti Regionális Vízművek Zrt. (DMRV), az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. (ÉRV), az Észak-dunántúli Vízmű Zrt.(ÉDV) és a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. (TRV) rendelte meg. A nyertes ügynökség feladata az országos, lakossági tájékoztató és tudatformáló kampány megtervezése és lebonyolítása, ennek részeként a médiavásárlás, a kreatív tervezési feladatok ellátása, a szövegírás és a beszédírás. Az egyszereplős tender eredményéről az öt közműtársaság nevében eljáró ÉRV december 19-én döntött, a nyílt közbeszerzést két hónappal korábban hirdették meg.

Az ügynökség a közelmúltban győzött − szintén egyedüli pályázóként − a Vidékfejlesztési Minisztérium nettó 693 millió forint keretösszegű kommunikációs közbeszerzésén is. A céggel a Miniszterelnökség tavaly februárban nettó 315 millió forintos keretszerzősét kötött rendezvények szervezésére és a hozzá kapcsolódó pr- és tájékoztatási tevékenység ellátására. A Y&P tulajdonosa Kuna Tibor, a Fidesz országgyűlési frakciója egykori kabinettitkára, aki 1999 és 2003 között az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa volt. A társaság a 2009-es 115 millió forintos nettó árbevételét 2011-re közel megnégyszerezte, az adózott eredményét pedig 4,5-szeresére, 63,9 millióra növelte (Napi Gazdaság, 2013. január 31.).