Egészségügyi kutatás-fejlesztési projektet indított 2013 márciusában a Magyar Telekom, amely a projekt keretében olyan e-egészségügyi platform fejlesztésén dolgozik, amely összekapcsolja a lakosságnak szánt különböző egészségügyi mobilalapú szolgáltatásokat. A fejlesztés segítségével a szolgáltatást igénybe vevő páciensek önállóan érhetik el betegtörténetüket, aktuális vizsgálati adataikat, jobb együttműködést biztosítva ezzel az egészségügyi személyzet és a betegek közt. Tájékoztatást kaphatnak a várakozók számáról, a várakozási időről és a kórházban található hasznos helyekről (gyógyszertár, egyes épületek, mellékhelyiségek elhelyezkedése). Egyéb információhoz is hozzáférhetnek a várható vizsgálatokról, betegségről a 24 órás orvosi telefonos ügyfélszolgálat segítségével. Naprakészek lehetnek a gyógyszerek és mellékhatások tekintetében is, de az egészséges életmód kialakításához is hasznos információhoz juthatnak. A projekt a kormány támogatásával, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kezelésében, a Kutatási és Technológiai Innovációs Alap finanszírozásával valósul meg.