Idén a tavalyinál háromszázmillió forinttal kevesebből, összesen hárommilliárd forintból gazdálkodhatnak a Sziget szervezői, ennek ellenére egy "vállalható" kínálattal várják majd a közönséget augusztus 6−13. között − mondta lapunknak Gerendai Károly, a Sziget Szervezőiroda ügyvezetője. Többet költenek például a nemzetközi marketingre, a látványelemekre, miközben sikerült a költségeket is lefaragni. Gerendai szerint idén a szponzori bevételek részaránya némileg csökkent, a tavalyi 18 százalékról körülbelül 15-re, ezzel párhuzamosan azonban a tavalyi 6-8 százalékról 8-10 százalékra nőhet a vendéglátásból származó bevételek súlya. A legjelentősebb forrás továbbra is a jegyek értékesítése, bár az időarányos adatok egyelőre rosszabbak az egy évvel korábbinál. Gerendai idén nem számít a jegyvásárlások számának növekedésére, az árak emelkedése miatt azonban a jegybevétel várhatóan stagnál majd (a Sziget tavaly 385 ezer látogatót vonzott).