Szakmai körökben elterjedt, hogy − részvénycserés ügylet keretében − a különböző magazinok mellett a hír24-et is megjelentető Sanoma tulajdonába kerülne az Origo hírportál, amelyet a Magyar Telekom (MT) Nyrt. tulajdonában lévő cég üzemeltet. A Telekom lapunk ezzel kapcsolatos kérdésére elmondta: "hangsúlyozni kívánjuk, hogy nem folytatunk tárgyalásokat az Origo eladásáról, nincs napirenden ez a kérdés". Hasonlóan reagáltak a kiadóvállalatnál, ahol kiemelték, hogy a Sanoma Media Budapest Zrt. mindig is kezdeményező piaci magatartást folytatott az online- és mobiltartalom-piacon. A hazai szereplők közötti információcsere, partnerségek kialakítása sosem volt fontosabb, mint most, amikor szükség van a piac konszolidációjára, a versenyképesség megőrzésére egy olyan piacon, ahol egyre nagyobb teret hódítanak a nagy nemzetközi szereplők. A Sanoma részéről ezért természetes, hogy az MT-vel is folytat megbeszéléseket e témáról. "Az Origo akvizíciójáról azonban nem folytatunk tárgyalásokat, a kérdés nincs napirenden." Gyakorlatilag a Telekomnál is hasonlóan magyarázták a párbeszédet: A tartalomszolgáltatói és médiapiacon különösen fontos a partnerség, hiszen az online tartalomszolgáltatások piacán globális verseny folyik, a hazai portáloknak a nemzetközi szereplők térhódításával kell szembenézniük.