Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A szupermarketek területének csökkentésével akarja javítani pénzügyi eredményeit a Tesco Lengyelországban - írta az - írta az onet.pl. A brit cég a lengyel vásárlók megváltozott szokásaihoz akar alkalmazkodni.

Albérlők Lengyelországban és Magyarországon is

Most néhány hipermarket területét csökkentik, az üresen maradó területeket pedig kiadják bérbe. A hipermarketek kínálatából eltűnnek a műszaki osztályok, amelyekben rádiót, tévét és egyéb nagy műszaki cikkeket lehet vásárolni.

A lengyelországi tervek nem jelentenek újdonságot, Magyarországon is van példa hasonlóra. A magyar Tesco sajtóosztálya megkeresésünkre ugyanis közölte, hogy Tesco folyamatosan keresi az áruházak ideális kialakítását. Erre jó példa, hogy tavaly októberben a győri és veszprémi Tesco-áruházakban Media Markt-üzlet nyílt. Idén októberben pedig az egri Tescóban nyit üzletet a H&M.

Lengyel verseny

Lengyelországban egyébként a brit óriáscég a szupermarketek piacán vívja a legnagyobb versenyt. Fő ellenfelei a francia Carrefour és az Auchan. Ennek a két hálózatnak kisebb boltjai is vannak Lengyelországban, amilyenek a Tescónak ott nincsenek. A Tescónál úgy látják, hogy a vevőknek a korábbiakhoz képest több pénzük van, ezért jobb minőségű árukat keresnek. Ehhez alkalmazkodni kívánnak, nem akarnak kivonulni Lengyelországból.

(A nyitókép forrása: Reuters)