Császári Attila, az Adidas Budapest Kft. marketingigazgatója a Magyar Hírlapnak elmondta: a szerződéshosszabbítás előtt az MLSZ tudatta, kapott máshonnan is ajánlatot, mi mérlegeltük a feltételeket, és úgy döntöttünk, nem folytatjuk. Lett volna ugyanis egy kitétel, miszerint üzleti alapra helyezzük a kapcsolatot, vagyis közös vállalatot alapítottunk volna a szövetséggel, és közös lett volna az értékesítés is - tette hozzá Császári, hangsúlyozva: annál a másik cégnél ez bevált gyakorlat, de az Adidasnál ismeretlen, nem illik a rendszerünkbe, és nem tehettük meg, hogy hátrányba hozzuk meglévő partnereinket. Hogy melyik a "másik cég", azt Császári nem árulta el, de hírek szerint a Nike-ról van szó. A válogatottnak eddig évente 100 millió forint értékben szállított felszerelést az Adidas, és fizetett még a kvalifikációhoz kötődő eredményességi bónuszt is 300 ezer euró értékben. Lothar Matthäus kapitánysága alatt ezt az összeget már nem is kötötték eredményességhez, akkora volt az ex-szövetségi kapitány marketingértéke.