Az Adidasnak elege lett a magyar fociból - 40 év után

Négy évtizedes kapcsolatot szakított meg az Adidas azzal, hogy nem újította meg szerződését a Magyar Labdarúgó Szövetséggel - írja a Magyar Hírlap.
NAPI Online, 2007. február 27. kedd, 08:25

Császári Attila, az Adidas Budapest Kft. marketingigazgatója a Magyar Hírlapnak elmondta: a szerződéshosszabbítás előtt az MLSZ tudatta, kapott máshonnan is ajánlatot, mi mérlegeltük a feltételeket, és úgy döntöttünk, nem folytatjuk.

Lett volna ugyanis egy kitétel, miszerint üzleti alapra helyezzük a kapcsolatot, vagyis közös vállalatot alapítottunk volna a szövetséggel, és közös lett volna az értékesítés is - tette hozzá Császári, hangsúlyozva: annál a másik cégnél ez bevált gyakorlat, de az Adidasnál ismeretlen, nem illik a rendszerünkbe, és nem tehettük meg, hogy hátrányba hozzuk meglévő partnereinket.

Hogy melyik a "másik cég", azt Császári nem árulta el, de hírek szerint a Nike-ról van szó. A válogatottnak eddig évente 100 millió forint értékben szállított felszerelést az Adidas, és fizetett még a kvalifikációhoz kötődő eredményességi bónuszt is 300 ezer euró értékben. Lothar Matthäus kapitánysága alatt ezt az összeget már nem is kötötték eredményességhez, akkora volt az ex-szövetségi kapitány marketingértéke.

HOZZÁSZÓLÁSOK