BUX
39709

Az Eurosporton hirdetik Budapest gyógyvizeit

Budapest gyógyvízkincsét ajánló, félperces reklámspotok láthatók Európa vezető sportcsatornáin, összesen 140 alkalommal - közölte a Magyar Turizmus (MT) Zrt.

NAPI, 2011. augusztus 19. péntek, 13:48

Világszerte 280 millió elérést biztosít Magyarország turisztikai kínálatának az MT Zrt. Eurosport és Eurosport 2 csatornákon vetített turisztikai kisfilmje. A Budapest - The Spa Capital of Europe című reklámspot összesen 140 alkalommal, elsősorban a hazánkban megrendezett nemzetközi sportesemények közvetítéseihez igazítva jelenik meg Európa vezető sportcsatornáin. Ennek keretében, a napokban Szegeden zajló Mol Kajak-Kenu Világbajnokság nézői találkozhatnak világszerte a magyarországi felpezsdülésre invitáló "klipekkel" - közölte az MT Zrt.

A társaság 2011-es Új vizeken elnevezésű marketingtervében meghatározottak szerint Magyarországot a felszín alatti vizek országaként pozicionálja külföldön. Ehhez a koncepcióhoz illeszkedik a Budapest - The Spa Capital of Europe című félperces turisztikai klip is, amely a magyar fővárost egy olyan nyüzsgő nagyvárosként mutatja be, ahol a látogatók rálelhetnek a feltöltődést és felpezsdítést kínáló gyógyvízkincsünkre is.

Az MT Zrt. és az Eurosporttal kötött stratégiai megállapodás keretében idén több, Magyarországon megrendezett nemzetközi sportesemény került a csatornák programkínálatába, amelyeken megjelenhettek a kisfilmek. Ezek közé tartozik a júniusi WTCC Túraautó Világbajnokság Hungaroringen megrendezett futama, és három balatoni eseményről is készített és vetített magazinműsort a sportcsatorna, így az F18-as Katamarán Világbajnokságról, a Kékszalag vitorlásversenyről és a Balaton Bike Fest kerékpáros nemzetközi rendezvényről. A sportcsatorna a Pécs környékén szeptemberben sorra kerülő IRC Mecsek Rallye-t is közvetíti majd.

A Eurosport és a Eurosport 2 csatornákat hetente mintegy 75 millió néző kíséri figyelemmel a világ több mint 50 országában.