Cáfol a New Wave: Szemerey Tamás nem tulajdonos

Cáfolta a New Wave Production Kft. és a New Wave Media Kft. hétfőn azokat a híreket, amelyek szerint Szemerey Tamás tulajdonosa lett volna vagy lenne a cégeknek, illetve az azokhoz kapcsolódó Origo és vs.hu hírportálnak.
MTI, 2016. április 25. hétfő, 19:37

"A híresztelésekkel szemben a tény az, hogy Szemerey Tamás eddig sem volt és jelenleg sem tulajdonosa sem az említett két cégnek, sem a hozzájuk bármilyen formában kapcsolódó portáloknak. Ennek okán azon feltételezések is teljességgel megalapozatlanok, amelyek összefüggéseket láttatnak a rokoni kapcsolatok és a Magyar Nemzeti Bank alapítványai által a fenti cégeknek folyósított támogatások között" - tették hozzá.

Az Együtt szombaton közölte: hűtlen kezelés miatt feljelentést tesz a "vs.hu kiadójának, Matolcsy György unokatestvérének" félmilliárdos jegybanki alapítványi támogatása miatt. A párt felszólította Szemerey Tamást, hogy fizesse vissza a Pallas Athéné alapítványoktól kapott 501 millió forintos támogatást.

HOZZÁSZÓLÁSOK