Egyesül a Gmedia és a Habostorta

Egyesíti értékesítését a Gmedia és a Habostorta saleshouse. Ezzel a top 10-be kerülnek a magyar piacon - írja a Kreatív Online.
NAPI, 2009. augusztus 18. kedd, 11:41

A GMedia végzi augusztustól a Habostorta Webunió portfóliójának médiaügynökségi értékesítését – írja a Kreatív Online érintettek. A sales house ezzel a GMedia számításai szerint a tíz legnagyobb látogatószámot elérő csoport közé kerül az online piacon.

A Habostorta portfólióba 35 weboldal tartozik a Webaudit szerint napi 250 ezer egyedi látogatóval, míg a 2008-ban indult GMedia 30 oldalt értékesített, amelyek átlagosan napi 150 ezer látogatót értek el. A független sales house a progresszívebb, új eszközöket is használó portálokkal kereste főként a kapcsolatot, és kiemelten kezelte a blogokat.

HOZZÁSZÓLÁSOK