Elképesztő állapotok a magyar utakon - íme, a friss adatok

A magyar utak fele megbukott a szakmai megmérettetésen, burkolatuk állapota az Országos Közúti Adatbank szerint rossz minősítést kapott - írta a Népszabadság szerdai számában.
MTI-Eco, 2014. szeptember 17. szerda, 07:54

A júniusi adatok alapján a burkolat állapota csak az országos közutak 8,2 százalékán, 2553 kilométeren nevezhető jónak, megfelelőnek 6,5 százalék, vagyis 2009 kilométer, míg tűrhetőnek 20,8 százalék, 6433 kilométer minősül, a fennmaradó 64 százalék, majdnem húszezer kilométer minőségéről jobb inkább nem beszélni - írta a lap.

A Népszabadság cikke szerint ezermilliárd forintra volna szükség a 31 ezer kilométeres országos közúthálózat állagromlásának megállításához.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

megfigyelt, 2014.09.18 22:36

@foldnyuzo: Ha valakinek nincs fogalma valamiről fogja be a száját .1985-ben ben az 3-as autópályára a 14-es 17-es kilométer között 3 cm vastag aszzfaltot rendelt meg az építtető és azt készítette a kivitelező , a Frankfurt-Bréma közötti szakaszra ugyanebben az évben 21 cm vastag aszfalt készűlt, amennyiben hozzád hasonló SZAKÉRTŐ esetleg mindkét épűlő szakaszon járt a teherbírás és a tartósság különbségről halvány fogalma sem volt. Az Osztrák szabvány szerint 30 évvel ezelőtt az utak teherbírását több mint másfélszeresére tervezték-építették,ÉPESZŰ ember nem hasonlítja össze a két ország 15-évvel ezelőtt épített utak elvárásait. Az EU-ba lépés után a Magyar szabványok is változtak Pl. a K-20 jelű aszfalt 4-cm ben építhető vastagság jelenleg 7-cm,tehát egy egyrétegű aszfalt 75%-al több teherbírással bír ,természetesen ez meglátszik a életkoron is.Akinek gőze nincs valamiről maradjon csöndben.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

foldnyuzo, 2014.09.18 21:41

@megfigyelt:
Na ha te is építetted az utakat, meg van az egyik felelős, ha nem is jogi értelemben. A 30 évvel ezelőtti burgenlandi utak akkor is most is járhatók voltak, amit ti építettek cafatokra törve azóta.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

megfigyelt, 2014.09.18 20:00

@foldnyuzo: Látom sajnos fogalmad sincs az utak állapotának okáról. Ha valaki nem érti meg,hogy nem mindegy,hogy az utak építésére mennyi pénzt fordítottak és mennyit fordithatnak jelenleg azzal felesleges párbeszédet kezdeni. ÖCSKÖS az a baj,hogy minisztériumban nincsen olyan személy aki közel annyit értene és érdekelné a téma. Sajnálatos tény ,hogy még mindig tudnék ilyen jól tájékozott NAGYESZŰ FASZINAK olyan utakat mutatni ami 3000 feletti forgalmú és az 1980 as évek elején épült .Nem sikerült egyetlen érdemi témát cáfolnod amin nem csodálkozom mert feltehetően időnként legfeljebb jársz rajta ,velem szemben aki 40-évig építette különböző beosztásban összekötő utaktól autópályákig.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

foldnyuzo, 2014.09.18 19:04

@megfigyelt:
Nem hinném, hogy kimerítően tájékozott vagy a témában amibe belegabalyodtál mint kiscica a gombolyagba.
Maradjunk csak az utak állapotánál.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

megfigyelt, 2014.09.18 17:04

@foldnyuzo: A Dávid Ibolya nyilatkozata megjelent egy újságban ,amennyiben rám ilyen terhelő szöveg megjelent volna ,biztosan bíróságon védtem volna meg a becsületem. Dávid Ibolyának a haja szála sem görbült, vajon miért.Lehetsz TE alultájékozott a témában ,de az OSZTRÁK parlamentben nagyon régen együtt emlegették a STRABAGOT és PUCK LÁSZLÓT, senkit nem érdekelt.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html