Még azt sem tudni, mekkora lesz a káosz Budapesten

Miközben az optimálisnál kevesebb buszvezető dolgozik a BKV-nál, a metrópótló járatok vezetéséhez újabb sofőrökre van szükség. Hogy pontosan mennyire, azt még csak most számolgatják, miközben néhány hét múlva indul az M3-as első szakaszának felújítása.
Komócsin Sándor, 2017. szeptember 4. hétfő, 09:33

Néhány héttel azelőtt, hogy elkezdődik a 3-as metró első szakaszának felújítása, a BKK-nál még nem tudják, hogy pontosan hány sorőrre lesz szükség a pótlóbuszok vezetéséhez - írja a Világgazdaság. Örömhír azonban, hogy már dolgoznak a menetrendeken.

A pontos számok csak ennek a munkának a befejezése után derülnek ki - először az Újpest központ és Lehel tér közti szakaszt zárják le. A pótlóbuszok vezetői folyamatosan ezeken a járatokon fognak dolgozni, következésképpen a jelenlegi létszámon felüli emberekre lesz szükség.

A BKV-nál 2100 főállású buszvezető dolgozik, amit nem tartanak optimális létszámnak a cégnél. A kezdő sofőrök nettó 200 ezer forintot vihetnek haza, amit hosszabb távon 350-400 ezerig lehet feltornászni a cég közlése szerint.

HOZZÁSZÓLÁSOK