A Budapest Airport hétfői, MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta, a 2B terminálon már működő BKK ügyfélszolgálati ponton kívül további, jegyeket és bérleteket értékesítő, valamint az utasok tájékoztatását szolgáló ügyfélpontot hoznak létre a 2A terminál érkezési szintjén, emellett bérlet- és jegykiadó automatákat helyeznek ki a reptéri buszmegállókban.

A Budapest Airport többnyire az üzemeltetési és fenntartási költségek átvállalásában veszi ki részét, és vállalja az új jegyautomaták telepítési költségeit.

A megállapodás másik eleme, hogy december 10-től a Budapest Airport biztosítja, hogy kizárólag a BKK-nál regisztrált, jogszerűen üzemelő budapesti taxik használhatják korlátlanul a 2-es terminál közúti előterén érvényes díjmentes türelmi időszakot. A központ vállalta, hogy legalább hetente háromszor ellenőrzi a taxisokat.

Emellett a reptér jogosult a taxidrosztok használatára pályázatot kiírni és azt a saját feltételei alapján, saját hatáskörben, önállóan értékelni, amelyet előzetesen egyeztet a BKK-val és a Főpolgármesteri Hivatallal.

A megállapodást Jost Lammers, a Budapesti Airport vezérigazgatója és Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója írta alá.