Megméri a fogyasztók elégedettségét az energiahivatal

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a villamos energia és földgázfelhasználók elégedettségének felmérésére - adta hírül a hivatal.
Napi.hu, 2014. szeptember 22. hétfő, 10:25

A MEKH 1996 óta értékeli a két területen a fogyasztók tapasztalatait.

A kérdőív két fő területre összpontosít. Egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minősége, többek közt az ellátás folyamatossága, az üzemzavar-elhárítás, másrészt a kapcsolattartás, ügyintézés kerül a vizsgálat középpontjába. A korábbi évek vizsgálatainak eredményei a hivatal honlapján olvashatóak.

Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be. Összességében mintegy húszezer egyetemes szolgáltatási körbe tartozó földgáz- és villamos energia felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek az energiaellátással és ügyfélkiszolgálással kapcsolatos tapasztalatokról.

A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja a magyar Országgyűlést, és a részletes eredményeket honlapján (www.mekh.hu) is megjelenteti.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

666ORDOG666, 2014.09.22 10:31

Minden nagyon szép,
Minden nagyon jó,
Mindennel meg vagyok elégedve.
Üdv: az Ördög.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html