Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A MEKH 1996 óta értékeli a két területen a fogyasztók tapasztalatait.

A kérdőív két fő területre összpontosít. Egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minősége, többek közt az ellátás folyamatossága, az üzemzavar-elhárítás, másrészt a kapcsolattartás, ügyintézés kerül a vizsgálat középpontjába. A korábbi évek vizsgálatainak eredményei a hivatal honlapján olvashatóak.

Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be. Összességében mintegy húszezer egyetemes szolgáltatási körbe tartozó földgáz- és villamos energia felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek az energiaellátással és ügyfélkiszolgálással kapcsolatos tapasztalatokról.

A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja a magyar Országgyűlést, és a részletes eredményeket honlapján (www.mekh.hu) is megjelenteti.