Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A társas vállalkozást Tus-Dzsurbán Ágnes menedzser és Konsánszky Dóra (képünkön) divattervező és magánbefektető 2015-ben alapította. A tervező kollekcióival olyan rangos nemzetközi divateseményeken vett részt, mint a Paris Fashion Week és a New York Fashion Week.

A tervező ruhadarabjai vezető divatlapokban - olasz és kínai Vogue, Glamour - is megjelentek. 2006-ban és 2008-ban elnyerte a Fashion Awards Hungary - Az év divattervezője, 2010-ben pedig a magyar Glamour Women of the Year - Az év divattervezője díjakat.

A mostani tőkebefektetés egyik célja egy nemzetközileg is sikeres brand felépítése, valamint a kollekciók és az árukészlet nemzetközi mércének megfelelő volumenű kialakítása és az ehhez szükséges finanszírozás biztosítása. A tervező köré most szerveződött egy olyan ütőképes csapat, amely amellett, hogy alkalmas egy nagyobb, nemzetközileg is sikeres brand felépítésére, befektetésre is alkalmassá teszi a társaságot - idézi a közlemény Csuhaj V. Imrét, a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. elnök-vezérigazgatóját.

Nagyban bővülne a kör

A Konsanszky kollekció darabjait a letisztult, minimalista stílus mellett a nőies rafinéria és a rendkívüli szabászati tudás jellemzi - értékel az SZTA.

A női vásárlóknak szóló divatmárka elsősorban a 25 és 50 közötti nagyvárosi, divat-érzékeny illetve az avantgarde hangulatra fogékony nőket célozza meg. A Konsanszky ruhák jelenleg néhány budapesti divatüzletben és nemzetközi webshopban vásárolhatók meg, a brand nemzetközi terjeszkedése keretében kiemelt hangsúlyt kap a bel- és külföldi üzletekkel való együttműködések kiszélesítése, hangsúlyos szerepet szánva az online felületeknek.

A márka a jövőben Franciaország, Hollandia, a skandináv államok, Kína, London valamint Ázsia nagyvárosaiban - Tokió, Hong Kong, Szöul - is meg kíván jelenni kollekcióival.