Az M6-os Szekszárd-Bóly és az M60-as Bóly és Pécs közötti, az 58-as főútig vezető, összesen 79 kilométernyi szakaszára érkezett három pályázat közül a Strabag vezette konzorcium legjobb, 266 milliárd forintos árajánlata szerint az építési költség 200 milliárd, a 30 évig tartó fenntartási, üzemeltetési költség pedig 66 milliárd forintot tesz ki - tudta meg a Napi Gazdaság.
A pénzintézet 65,5 milliárd forint általános tartalékot képez és 150 milliárd forint osztalékot fizet.
Magyarországon a 2020/21-es tanévben az általános iskolában átlagosan 13 nyelvi órája volt egy diáknak, ami az uniós tagországok között az egyik legalacsonyabb. A középiskolai oktatásban sem jobbak a számok.
A Nébih honlapján naponta frissül a zsugorinfláció miatt összemenő termékek listája. A magas árbevételű élelmiszer-kereskedőknek március óta plakátokkal kell felhívniuk a jelenségre a figyelmet.