Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Egy saját márkás és egy ismert márkás kakaós ital harcát mutatja be friss posztjában a Mindenár.hu. Az élelmiszerár-összehasonlító szakportál szerint a Lidlben lényegében a boltlánc saját márkás kakaós italának több mint a duplájába került a polcon a szomszédjában lévő Mizo-termék. Előbbi ugyanis 109 forint, utóbbi azonban 239 forint.

Az persze előfordulhat, hogy egy saját és egy ismert márkás termék között különbség van, ebben az esetben azonban szinte teljesen ugyanaz a termék. Mindkettő 1,4 százalékos zsír-, illetve 51 százalék tejtartalmú, emellett a gyártó is ugyanaz. A diszkontlánc terméke ráadásul 0,5 literes, a Mizóé csak 0,45 literes. A literre vetített ár a saját márkás kakaós italnál 218 forint, a másiknál 531 forint.