Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Burány Sándor elmondta, hogy a pártvezetés javaslata szerint a fővárost három zónára osztanák. Ezekben a mainál csak sokkal szigorúbb feltételekkel közlekedhetnének a teherautók. A piros zóna a városon való áthaladást szolgálná. A gyakorlatilag egyetlen útvonalat jelentő kamionfolyosón az M0 körgyűrű keleti szakaszának átadásáig közlekedhetnének a nehézgépjárművek. Az M0-s keleti szakaszának átadása után már itt sem, illetve csak engedéllyel és díjfizetéssel haladhatnának. Ez a folyosó a Vörösvári út - Árpád híd - Hungária körút - Gyáli út - Nagykörösi út - M5 - M0-ás körgyűrűt jelentené. A fehér zóna a Nagykörút vonalán kívüli területeken lenne. Minden olyan területet magába foglalna, amely nem része a piros folyosónak és nem tartozik a zöld zónába. Ide a 7,5 tonnánál nehezebb teherautók csak engedéllyel, díjfizetés után és kizárólag 10 és 16 óra között hajthatnának be. A 3,5 tonnánál nehezebb autók csak célforgalmi szándékkal közlekedhetnének itt. A zöld zóna a pesti Nagykörút, valamint a budai körút BAH csomópontig terjedő övezeteken belüli utcákat jelentené. Ide csak 3,5 tonnánál kisebb szállítókapacitású teherautók hajthatnának be.