Százmilliókat költene kampányra a Miniszterelnöki Hivatal

A Miniszterelnöki Hivatal 200 millió forint keretösszegű kommunikációs kampányra indított gyorsított tárgyalásos közbeszerzést, a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
NAPI, 2009. augusztus 24. hétfő, 16:05

Az ajánlattevőknek a Miniszterelnöki Hivatal kommunikációs kampányainak megszervezésére és lebonyolítására kell vállalkozniuk. A munka része a kapcsolódó szolgáltatások - így médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi- és PR szolgáltatások - elvégzése is. A feladat a bruttó 200 millió forintos keretösszeg kimerüléséig vagy 2010. június 30-ig tart - írja az MTI-eco.

Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt két évben a médiatervezési és médiavásárlási szolgáltatásokból származó forgalma - évente - elérte a nettó 200 millió forintot, a kreatív ügynökségi szolgáltatásból származó forgalma pedig elérte az évi nettó 50 millió forintot, továbbá a PR-tevékenységből származó forgalma mindkét vizsgált évben - ugyan csak évente - elérte a nettó 25 millió forintot.


Referenciaként - egyebek mellett - be kell mutatni legalább évi 3 darab, egyenként legalább nettó 50 millió forint értékű márka-kampányt, és évente legalább 1 darab, egyenként legalább nettó 150 millió forint értékű médiatervezési, médiavásárlási szolgáltatást.

Az ajánlattételi határidő augusztus 28. A Miniszterelnöki Hivatal a kiválasztott jelentkezőket szeptember 17-ig értesíti. Ezután kerül sor a második fordulóra, ahol az ajánlatokat tárgyalással véglegesítik. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, legnagyobb súllyal a dokumentációban megadott televízió csatornákon, a 18+ célcsoporton mért, 30 másodperces közlemény ára esik latba.

HOZZÁSZÓLÁSOK