Az elsődleges megjelenéseket ugyanis eddig a magazinok és néhány magas presztízsű napilap jelentették, a mozgókép szinte elképzelhetetlen volt. Idén azonban láthatóan megtört a jég: az év elején a Cartier készített egy kisfilmet, amelyben ékszerkollekciója néhány darabja tűnt fel, legújabban pedig a szintén francia Louis Vuitton indított olyan kampányt − L'Invitation Au Voyage vagyis Meghívás utazásra néven −, amely hat fotóból és egy filmből áll.

Kép: Kapott_NEM_jelenik_meg_FE-n

A megszokott reklámokhoz képest kifejezetten hosszú, egyperces rövidfilm a tervek szerint számos tévéadón fut majd. A történetben feltűnik természetesen egy titokzatos nő, de látható benne többek között a Louvre a Mona Lisával és egy hőlégballon is. A középpontban azonban a divatház ikonikus darabja, a Seedy Monogram Empreinte táska áll, de feltűnik mellette egy mindössze ezerdarabos limitált szériában készült nyaklánc, illetve kulcs alakú medál is, a Monogram Idylle ékszervonal részeként.

Különleges példányokban bővelkedik − mint minden évben − a Louis Vuitton karácsonyi ajándékötlet-összeállítása is. Az idei, összesen nyolc kategóriába sorolt darabok között olyan táskákat is találunk, mint a pitonbőrből készült Alma BB, a struccbőr Déesse GM vagy az aligátorbőr Sofia Coppola. A táskák mellett persze utazóbőröndöket, cipőket és kiegészítőket is találni a Louis Vuitton karácsonyi katalógusában, ahol az olyan kisebb termékekért, mint egy sapka vagy egy iPhone-tok, 50-60 ezer forint körüli összeget kérnek.