A BKV koncessziót írt ki a reklámhelyeire

A Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) tárgyalásos közbeszerzést írt ki a budapesti közösségi közlekedési eszközök és közlekedési köztéri reklámhelyek reklámcélú hasznosítására koncesszió keretében - a felhívás a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
MTI, 2016. január 27. szerda, 19:37

A felhívás részletezi a reklámhelyek mennyiségét, illetve nagyságát. Eszerint az ingatlanok területén kialakított vagy kialakítható felület 12 ezer 500 négyzetméter, amelynek a 30 százaléka használható fel reklám céljára. A metróállomások területén 20 vetítőfelület található, de ezek száma duplázódik.

Az autóbuszok száma 1571, a troliké 190, a villamosoké pedig 632. Emellett 294 HÉV-jármű és 454 metrókocsi hordozhat reklámot. A metrókocsikra vonatkozó adat 2018-tól érvényes, a jelenlegi kocsiszám nem szerepel a kiírásban. Az ajánlatkérő fenntartja a jogát arra, hogy a járművek darabszámát 10 százalékkal csökkentse.

A koncesszió négy évre szól. A nyertesnek a koncessziós díj megfizetésére biztosítékot kell letennie, amely a szerződésbe foglalt érték 5 százaléka, de legfeljebb 120 millió forint. A koncessziós díjat előre, átutalással, forintban kell megfizetni.

Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három üzleti évben a köztéri reklámlehetőségek hasznosításából származó nettó árbevétele elérte az 1,5 milliárd forintot.

HOZZÁSZÓLÁSOK