Az együttműködés keretében az aréna családi szektora a Penny Market nevét viseli majd, emellett a lánc egy ifjú tehetség támogatására is díjat alapít - írta a cég közleményében.

A hazai bajnokság ideje alatt a Penny Market 100 belépőt sorsol ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire, azon vásárlói között, akik budapesti üzletekben, Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak. "

A Penny Market számára nem újdonság a labdarúgóklubok szponzorálása: "Nagy örömünkre szolgál, hogy a Penny tulajdonosa, a Rewe olyan klubokat támogat többek között, mint az 1. FC Köln. Magyarországon a Ferencváros mellett tette le a voksát - mondta Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

A Penny Market több mint 20 éve van jelen Magyarországon, jelenleg 208 üzletet működtet, közel 3700 munkavállalót alkalmaz. 2017 októberében nyitja meg a 3. logisztikai központját Veszprémben, a meglévő alsónémedi és karcagi raktárai mellett.