BUX
38657

Az Origóval egyesül az Evomedia

Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online sales house, az Evomedia és az Origo hírportált kiadó New Wave Media Group értékesítési csapata és portfóliója. Egy csapathoz kerül a Népszava, a Faktor, a közmédia, az Origo és még több oldal sales-e.

Szabó Dániel, 2017. szeptember 19. kedd, 15:59

Az Evomedia értékesíti 2018. január elsejétől a New Wave Media Group Zrt. digitális termékeit is, így létrejön Magyarország legnagyobb elérésű, önálló online sales house-a. Az Evomediát a jövőben is a mostani stáb vezeti majd (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter), a cég tulajdonosa pedig a nyáron Száraz István fennhatóságából Matolcsy Ádámhoz, a jegybank elnök fiához került New Wave Media Group lesz - derül ki a cégek közleményéből.

Választ és alternatívát fogunk mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban számukra a mi portfóliónkban hirdetni az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőkkel (Google, Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat) szemben. Ehhez a megfelelő méretű portfólió mellett innovatívnak, gyorsnak és kreatívnak kell lennünk, amihez remek partnerre és csapatra találtunk a New Wave Media Group - írta bejelentésében a kereskedelmi igazgatói posztját betöltő Gazsó.

Az Evomedia portfóliója jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik a Gemius augusztusi adatai szerint. A portfóliójában olyan oldalak szerepelnek, mint az Árukereső, Használtautó, Autónavigátor, Hírkereső, Kapu, a Sony csatornák online oldalai (AXN, Viasat, Sony Movie és Sony Max channel), a Népszava, a Faktor, Időjárás, Bálintgazda és többek között a Funzine..

A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg és 453 millió oldalletöltést generál. Hozzá tartozik az Origo, a Freemail, a Life.hu, a Videa, a Köpönyeg, a Travelo, a Reblog, a Welovebudapest, a Welovebalaton, a Szeretlekmagyarország, a Menetrendek, a VS.hu, a She.hu, a Newsfeed, az Üzletrész, az Origo Sport, az MTVA internetes oldalai, a Tvpaprika, a SportTV, a Paramount Channel, a Minimax, a Nickleodeon, a Comedy Central, a MusicTV, a LifeTV, az Ozone TV, valamint többek között a Pcguru hirdetéseit értékesítik.

Az Evomedia sok oldal hirdetésértékesítését végezte utóbbi kínálatnak: éveken át dolgoztak együtt a Welovebalaton és -Budapest oldalakkal, valamint a mostanra tetszhalott állapotba került VS.hu-val. A társaság árbevétele 2016-ban mintegy 933,4 millió forint volt, 55,6 millió forint adózott eredmény mellett. Mindezt úgy, hogy hivatalosan mindössze 4 ember dolgozik a vállalkozásnál - derül ki a Céginfo.hu adataiból.