Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Ismert hazai celebeket, művészeket és üzletembereket hívtak meg a Budapest szívében megnyíló új gyémántüzlet, a Caprice Dorottya Gyémántpalota avatására - adta hírül a cég közleménye. Az esemény egyik fénypontjaként tálalták a DUNDU névre keresztelt csillogó bábu sötétedés utáni átsétálását a Caprice Andrássy úti üzletéből az új boltba, a Dorottya utcába.

Az üzlet mögött a Andy Vajna filmproducer, filmipari kormánybiztos és kaszinótulajdonos, valamint a felesége, Vajna Tímea érdekeltségébe tartozó Dorottya Diamond Palace Kft. áll. A Céginfo.hu adatai szerint a kft. egyik tulajdonosa a Miss Universe Hungary szépségversenyt megrendező Beauty Enterprises Hungary Kft, ami Vajna Tímea és a férjéhez köthető AV Investments Kft. érdekeltsége. A gyémántcég másik tulajdonosa pedig egy szingapúri bejegyzésű társaság, a MaxXM International Pte. Ltd. birtokában lévő MaxM Hungary Kft.

Szakmai partnernek a Szentendrén működő Caprice International Hungary Kft.-t választották. A Caprice a sajtóközlemény szerint Közép-Európa egyik legnagyobb ékszerkollekcióját birtokolja. Alapítója Arik Herman, egy tradicionális izraeli ékszerész család harmadik generációs tagja, aki 25 éve foglalkozik gyémántokkal. Magyarországi érdekeltségét 14 éve nyitotta meg Szentendrén. Az első Caprice-butik az Andrássy úton nyílt meg 2005 telén.

A Dorottya utcai üzletben a magyar virtus jegyében olyan herendi kollekciókat is kínálnak majd, amelyben találkozik a herendi porcelánok hagyománya a gyémánt csillogásával. Vajnáék és a Caprice boltjába mindent korosztályt, akár a "25 éves vőlegénytől a 86 éves idős hölgyig" mindenkit várnak, aki valamilyen nagy esemény, például házasságkötés alkalmából akar gyémántot vásárolni vagy befektetési céllal keresi a csillogó köveket.

Arik Herman azzal érvel a gyémánt mellett, hogy a befektetési céllal vásárolt kövek örökölhetőek, amellett persze, hogy pénzügyi megfontolások lehetnek a vásárlásuk mögött. A gyémánt értéke növekszik, és figyelembe véve, hogy élénk kereslet tapasztalható iránta, ez a tendencia várhatóan a jövőben is folytatódik. Herman a cége és Vajnáék vállalkozása közti üzleti kapcsolat alapját három szóban foglalta össze: bizalom, barátság, lojalitás.