BUX
39007

Diákok, figyelem: fontos bejelentés érkezett

Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-val elindult személyes megjelenés nélküli online diákhitel-igénylés, ezért a a Diákhitel Központ (DK) Zrt. október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát - adta hírül a társaság.

Domokos László, 2017. október 5. csütörtök, 12:06

Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a diákhitel igénylése során. E megoldás révén a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését - adta hírül a DK Zrt..

Az e-aláírás bevezetése óta a beérkező igénylések csaknem 40 százalékát elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. A kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni, hanem mindez online felületen valósul meg.

Emiatt cég a jövőben csak egy ügyfélszolgálattal működtet tovább, így a KÖKI Terminálon található ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a társaság budapesti, Kacsa utcai ügyfélszolgálata várja a diákhiteleseket, meghosszabbított nyitva tartással.