BUX
38657

Egymilliárdért indít reklámkampányt az MFB

A New Land Média Kft. és a Lounge Design Kft. nyerte az MFB Magyar Fejlesztési Bank Zrt. kommunikációs tenderét, nettó 1 milliárd 34 millió forinttal.

Németh Géza, 2017. június 29. csütörtök, 18:46

Az eredményt az ajánlatkérő MFB tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben. A tender két részből állt, mindkettőt az említett két cég nyerte. Az első rész a kreatív tervezéssel, gyártással kapcsolatos feladatokkal, valamint a közvélemény- és piackutatással, továbbá a médiahatékonyság-mérés elvégzésével kapcsolatos. Ennek az ellenértéke 310 millió 200 ezer forint. A második rész a médiavásárlást tartalmazza, 723 millió 800 ezer forintos összeggel.

Az ajánlatkérő mindkét részre június 16-án kötötte meg a szerződést. Az első részre érvénytelen ajánlatot tett a PlanB Magyarország Kft.

A Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media és Lounge Design a kormányzati kommunikációs tenderek állandó szereplője, dolgozott többek közt a Magyar Nemzeti Banknak és a Schmidt Mária vezetett Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványnak.