Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A celebek olyan tömegeket érnek el, mint a legnagyobb televízió- vagy rádiócsatornák, ezáltal megtalálják őket a cégek is, hogy egy-egy poszttal népszerűsítsék termékeiket, amiért természetesen fizetnek - írja a Blikk. A GVH tiszta feltételeket akar, azt, hogy mindenki betartsa a szabályokat.

A hivatal vizsgálatot indított a lap szerint, mert a GVH úgy gondolja, a Facebookon, Youtube-on, Instagramon sincs helye a bújtatott reklámnak, a követőknek tudnia kell, ha a poszt pénzért cserébe született, s épp ezért szabályozni akarja a közösségi média legnagyobb sztárjainak működését.

A lap szerint a GVH már több tucat hírességnél vizsgálódik, úgy tudni, hogy már megkeresték a leglájkoltabb magyart, Kasza Tibort is.