Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A 85 százalékban európai uniós, 15 százalékban pedig hazai forrás felhasználásával épülő elkerülő 77 százalékos készültségi szinten áll. A 10,7 kilométeres szakaszon - a hidak csatlakozási pontjain kívül - elkészültek az aszfalt alap- és kötőrétegek, ezen a héten pedig a kopóréteg építése is megkezdődik, de már zajlanak az alakító földmunkák, a humuszolás és az árkok burkolatának építése.

A Zala-folyó feletti 600 méter hosszú, nyolcnyílású acélgerendahíd utolsó elemét a múlt héten a végleges helyére tolták, a Zalalövő-Körmend vasútvonal feletti felüljárót pedig április elején helyezték üzembe. A Keresztúri-patakon átívelő felüljáró építése is befejeződött, az áttöltésen már a pályaszerkezetet alakítják ki.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. beruházásában 2014 elején kezdődött zalalövői elkerülő építését az indokolta, hogy naponta átlagosan csaknem 5400 jármű - ennek 60 százaléka nehézgépjármű - halad át Zalalövőn, a 86-os főúton. A 10,7 kilométeres új nyomvonalon épülő út tehermentesíti a települést a nagyarányú zaj- és légszennyezéstől, valamint csökkenti a folyamatos torlódásokat.