A hipermarketlánc 2011-ben választotta pénzügyi partneréül a bankot, amellyel legutóbb 2013-ban hosszabbította meg az együttműködést. Az elmúlt hat évben a Budapest Bank (BB) által biztosított fogyasztási kölcsönöket és folyószámla szolgáltatásokat több százezer ügyfél vette igénybe az ország 89 Tesco áruházában.

Az évek során a pénzintézet folyamatosan bővülő termékkínálatából választhattak az áruházakban a vásárlók, így többek között nyithattak fizetési számlát, igényelhettek áruhitelt, személyi kölcsönt* és hitelkártyát is. Szintén nagy népszerűségre tett szert a tavaly bevezetett Tesco Instant kártya, amely egyik fő vonzereje, hogy az ügyfelek a hiteligénylést követően akár már fél órán belül kézhez kaphatják az új hitelkártyájukat.

A BB lakossági stratégiájában kiemelt szerepet játszanak a hosszú távú, kölcsönösen jövedelmező partneri együttműködések. Ezt támasztja alá a Tesco Magyarországgal most meghosszabbított szerződés vagy a Media Markttal az év elején kötött pénzügyi partneri megállapodás is. Célunk, hogy hogy 2017-ben az első számú hitelkártya-kibocsátóvá váljunk 100 ezer új hitelkártya kibocsátásával - mondta Fatér Gyula, a bank lakossági üzletágvezetője.