Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó Rádió 1 legutóbbi  hálózatbővítése során több olyan vidéki csatornát  is becsatornázott, amelyek reklámidejét a Radio Sales House (RSH) Kft. értékesíti. Ebből azért lehet háború, mert az utóbbi cég sokak szerint legalább részben Habony Árpádhoz köthető - derül ki a Magyar Nemzet cikkéből.

Az RSH-nak a napilap értesülései szerint hároméves szerződése van a kérdéses adókkal, ezért hiába fogják a Rádió 1 műsorát nyomni, a reklámokkal nem rendelkezhetnek. Ez megkérdőjelezheti a felvásárlásuk értelmét. A Rádió 1 terjeszkedésének első hullámában kerülte az ilyenfajta ütközést, ám úgy tűnik, a nagy étvágy nem tűrte ezt a korlátozást.

A vidéki adók nem járnak jól, számos helyi információkat sugárzó, népszerű csatorna eltűnik. Az ágazat szereplőit megrémítette és felbosszantotta, hogy Vajna - aki a Napi.hu kiadásában megjelenő A 100 leggazdagabb 2017 friss listája szerint 60 milliárd forintos becsült vagyonnal a tizennegyedik legmódosabb magyar - cége a médiahatóság aktív támogatásával elkezdett terjeszkedni a piacukon.

Megszűnt az a szabály, hogy egy megyeszékhelyen csak két kereskedelmi rádió működjön, pedig 2010 után ez vetett véget az anarchikus szétaprózódásnak. Emellett apró hibák miatt régi, elismert szereplőket hajítottak ki a sok éve használt frekvenciájukért indult pályázatokból - írta a lap.