Így bukik el rengeteg pénzt sok magyar vállalat

Hiába virágzik a tréningpiac Magyarországon, a vállalati oktatások eredményei kritikán aluliak – derül ki az Antré Akadémia tanulmányából.
Dzindzisz Sztefan, 2017. szeptember 21. csütörtök, 08:31

Egy 2016-os tanulmány szerint Amerikában 160 milliárd dollárt költöttek a cégek tréningekre és oktatásokra, világszinten pedig 365 millárd dollárt ment el felesleges képzésekre a tavalyi esztendőben, ugyanis a vállalatok nem kaptak cserébe jó eredményt.

Az Antré Akadémia saját kutatása szerint fölöttébb elégedetlen az itthoni döntéshozók 90 százaléka, akik rendszerint vásárolnak tréningeket az alkalmazottaik vagy a csapataik részére. (Ez a legnagyobb veszély a magyar cégek szerint.)

"A leggyakoribb kifogás, hogy a képzéseket tartó tréner, vagy csapat a tréningeket követően azonnal elengedi a résztvevők kezét, és egyáltalán nincs megoldva az utánkövetés kérdése. Így a résztvevők nem, vagy csak minimálisan építik be a gyakorlatba a tanultakat, még akkor is, ha a képzésről elégedetten és motiváltan távoznak" - kommentálta az eredményeket Varga Ida, az Antré Akadémia ügyvezetője.

"Ez egy óriási probléma nem csak Magyarországon, hanem a világ minden pontján - folytatja a szakember. - Egy-egy cég, nagyvállalat sok millió forintot költ el tréningekre, mégis a fent említett problémakör értelmében szinte kidobják az ablakon az oktatásra szánt összeget, mert sem a szervezetben sem pedig az eredményekben nem tudnak pozitív változást elérni."

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

namana, 2017.09.21 10:22

A Gázszerelő nem oktatásra jár és tanulja, hanem CSINÁLJA!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: http://www.napi.hu/info/adatvedelem.html