Jól csúszott a Szentkirályi

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a meleg nyári hónapok megnövekedett eladásai révén az idei első hat hónapban az előző évhez képest 6 százalékos forgalomnövekedést produkált.
NAPI, 2009. szeptember 1. kedd, 12:06

Az ásványvízfogyasztás a 40 fokos hőségben jelentősen megnő - többek között ezért a Szentkirályi Ásványvíz Kft. az átlagoshoz képest 40 százalékos terméktöbbletet állított elő az idei nyári hónapokban - áll a társaság sajtóközleményében. A cég éves termelésének általában az 50 százalékát a nyári hónapokban értékesíti, és ezzel az idén január-június időszakban 6 százalékos forgalomnövekedést ért el az előző év azonos időszakához képest.

Matus István operatív vezérigazgató az - árbevétel tekintetében 16-17 százalékos részesedésével - piacvezető ásványvízmárka eddigi eredményeit tekintve elmondta: "Nagy valószínűséggel tartani tudjuk magunkat az ásványvizek tekintetében az év végi tervezett közel 9 százalékos forgalomnövekedéshez, és várhatóan meghaladjuk a 147 millió liter ásványvíz-előállítást is."

A Szentkirályi eddig használt vállalatirányítási rendszerében a termelés és a logisztika folyamatainak információ technológiai támogatása korlátozott volt. Ezért a cég tavaly pályázatot nyújtott be, amelyet a közelmúltban elnyert és az "Új Magyarország Fejlesztési Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Program" támogatásával megkezdik az integrált logisztikai rendszerük fejlesztését. A fejlesztési munkálatok már folynak, és várhatóan 2010 első felére valósul meg a teljes átállás.

HOZZÁSZÓLÁSOK