BUX
38657

Kommunikációs offenvízában az NFÜ és a GVH

Az NFÜ nettó 682 millió, míg a GHV 120 millió forint keretösszegben írt ki közbeszerzési eljárást különböző kommunikációs feladatok ellátására.

MTI, 2013. január 3. csütörtök, 14:27

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) grafikai tervezésre, nyomdai és egyéb produkciós feladatok ellátására, valamint kreatív pr- és kampányokhoz kapcsolódó online tevékenység ellátására hirdetett közbeszerzést - derül ki az EU hivatalos lapjának mellékleteként megjelenő közbeszerzési értesítőből (TED). A beszerzés becsült értéke áfa nélkül 682 millió forint. Az ajánlatokat részenként is be lehet adni 2013. február 11-éig, a győztes ajánlattevőkkel kötendő szerződés 2014. december 31-ig szól.

Az MTI érdeklődésére az NFÜ közölte: a kommunikációs munkájukhoz kapcsolódó feladatok ellátásához vásárolják közbeszerzésen a szolgáltatásokat, és abban bíznak, hogy minél többen adják be a jelentkezést.

Kommunikációs tendert írt ki - két részben, nettó 120 millió forint keretösszeggel - a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) is. Az első rész a GVH kommunikációs stratégiájának kialakítására, eseti marketing kampány tervezésére, lebonyolítására, illetve reklámügynökségi szolgáltatásokra vonatkozik.

A második rész a GVH idei kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatok elvégzését és a kapcsolódó tanácsadási feladatokat kéri az ajánlattevőktől. Az első rész keretösszege nettó 50 millió, míg a másodiké nettó 70 millió forint. Az ajánlatkérő hangsúlyozta, hogy egyik résznél sem terheli megrendelési kötelezettség a teljes keretösszegre.

Az ajánlattételi határidő február 20. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, az első résznél a szakmai minőség, a másodiknál viszont az ár esik latba a legnagyobb súllyal. A feladat kezdési időpontja március 11., a befejezése pedig május utolsó napja.