BUX
38657

Lassan kiderül, ki építheti a tram-traint

A Szeged és Hódmezővásárhely között megépítendő tram-train pálya tervezésére, valamint kivitelezésére írt ki nyílt tendert a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A becsült költséget nem tartalmazza a kiírás.

Németh Géza, 2017. június 29. csütörtök, 09:35

A pálya a Szeged Rókus elágazástól indul és a hódmezővásárhelyi Népkertig tart, a hossza 21,3 kilométer. A feladatok között szerepel a hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás nagyvasúti vágányhálózatának korszerűsítése, Algyő állomás vágányhálózatának részleges korszerűsítése, bővítése.

Új második vágányt kell építeni Szeged-Rókus elágazástól Baktó elágazás és Sártó elágazás, továbbá Kopáncs forgalmi kitérő között.

Térvilágítást kell építeni az állomásokon és a forgalmi kitérőknél, továbbá. P+R parkoló létesül Algyő állomáson.

A NIF 25 hónapot adott a munka elvégzésére.

Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben a nettó árbevétele elérte (összesen) a 20 milliárd forintot. Ebből a vasúti pálya és biztosítóberendezés építése és/vagy átépítése és/vagy felújítása, továbbá ezen munkákhoz - adott esetben - kapcsolódó tervezési munkákból származó nettó árbevételnek legalább 14 milliárd forintot kell kitennie.

Az ajánlatok beadási határideje augusztus 8.