Magyarországi alkatrészeket szerelnek a Jaguarokba, Hondákba is

Három új beszállítói megállapodást kötött a Musashi Hungary Ipari Kft.
MTI-Eco, 2014. április 21. hétfő, 10:33

Három új beszállítói megállapodást kötött a Musashi Hungary Ipari Kft., így az eddigiek mellett az Audikba, Jaguárokba és Honda modellekbe is Magyarországon, az ercsi gyárban készült alkatrészek kerülnek - tájékoztatta Nagy András, a japán autó- és motorkerékpár alkatrészgyártó cégcsoport magyarországi gyárigazgatója az MTI-t.

Közlése szerint a három szerződés összértéke nagyjából 110 millió euró a mennyiségi előrejelzések alapján, és 7-10 éves szállítási periódusra vonatkoznak. A projekt időszaka alatt ez változhat attól függően, hogy hogyan alakul az adott modellek gyártása, eladása, illetve életgörbéje.

A gyár termelésének 95 százalékát exportálják, a fő célországok közül Németországot, az Egyesült Királyságot és Lengyelországot emelte ki. Az 5 százalékot kitevő belföldi értékesítést a Magyar Suzukinak szállított kerékagyak adják.

Kiemelte: a Musashi Hungary célul tűzte ki, hogy az európai autógyártók stratégiai partnerévé válik. A most aláírt szerződés alapján meghosszabbították az Audinak 2007 óta szállított első stabilizáló lengőkarok gyártását, a Musashi által tervezett új alkatrészt a 2016-tól gyártott modellekbe szerelik majd be.

A 10 ezer négyzetméteres ercsi üzemben új termékként gyártják 2015-től a Jaguár és Land Rover modellekbe kerülő olajpumpa-tengelyt, ezzel bővítve az angolokkal meglévő - V6-os és V8-as erőforrások vezérműtengelyeinek szállítására vonatkozó - sikeres üzleti kapcsolatot - mondta.

A Honda Motor Co., a Musashi stratégiai partnere, így a létrejött szállítási megállapodás Európában is élénkíti a két cég együttműködését: az új, 1,6-os dízel motorba 2015-től az Ercsiben készült vezérműtengelyek kerülnek majd, amely a Civic és C-RV modellekhez is választható gazdaságos erőforrás.

Az új megrendelések a gyár mintegy 200 munkahelyének hosszú távú biztonságát jelentik, sőt a tervezett további termék- és termelésfejlesztéssel új munkahelyek is létrejöhetnek majd. Ismertetése szerint a 2002 óta termelő magyarországi üzem a japán cég egyetlen európai gyártóbázisa, ahol vezérműtengelyek, gömbcsuklók, lengőkarok és kerékagyak gyártása is folyik.

A Musashi a világ egyik legnagyobb autó- és motorkerékpár-alkatrészgyártója. Ázsiában piacvezető a vezérműtengely és fogaskerékgyártásban, és a magas minőség miatt kelendőek a Musashi gyáraiból kikerülő futómű- és erőátviteli rendszer alkatrészek is.

A társaság tavaly 40,5 millió eurós árbevételt ért el, az idei évre mérsékelt növekedést, 41 millió eurós árbevételt terveznek. Ezt 2016-ra legalább 50 milliósra szeretnék növelni egy 2020-ig tartó fejlesztési program első lépéseként - tette hozzá Nagy András.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Blama, 2014.04.21 13:03

Bocsánat, de a magyar és a Magyarországon bejegyzett cég nem azonons kategória.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Axxtro, 2014.04.21 10:53

Elgondolkodtató, hogy olyanok próbálják osztani az észt ezen a site-on, akiknek a szövegszerkesztője nem ismeri a teljes magyar karakterkészletet.

Ezt évek óta tudják, mégsem javítják ki.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Axxtro, 2014.04.21 10:46

Jééé ?

Milyen felüdítő, hogy a NAPI.HU címkészlete nem csak ócska huhogásból áll.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html