A Magyar Telekom Nyrt. 2013-ban egységesíti márkastruktúráját, az a "T" márka bevezetésével párhuzamosan új, dinamikusabb arculatot vesz fel, a magenta rózsaszín mellett más színek is megjelennek. A Telekom márkanevet, amelyet a Magyar Telekom eddig saját márkás, nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásaihoz kapcsolt, a jövőben minden, a lakosságnak és a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatására kiterjeszti. A cél, hogy az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhessenek el minden szolgáltatást, legyen az mobil- vagy vezetékes telefon, otthoni vagy mobilinternet, interaktív tévé, egészségügyi vagy biztosítási szolgáltatás - mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. (Idővel tehát kikopik a T-Home és a T-Mobil név.) Ugyanakkor az egy T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország Zrt. továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.

A vezérigazgató elmondta továbbá, hogy terveik szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára teszik elérhetővé a szupergyors mobilinternetezést, a 4G/LTE alapú szolgáltatást. A Telekom 2011 őszén elsőként tesztelte ügyfeleivel Magyarországon a 4G/LTE hálózatot, és 2012 januárjában - a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként - indította el a 4G/LTE alapú mobilinternet kereskedelmi szolgáltatást. Múlt év végére megvalósult Budapest - lakosságra vetített - 99 százalékos kültéri 4G/LTE lefedettsége, míg a beltéri 4G/LTE lefedettsége 83 százalékra növekedett. A szolgáltatás jelenleg az ország lakosságának közel 27 százaléka számára érhető el kültéren.

A Telekom tízmilliárdokat költött a hálózat rekonstrukciójára, amelynek keretében LTE-képessé tették azt - tette hozzá a vezérigazgató, aki azt is elmondta, hogy a cégnek jelenleg tízezernyi LTE szolgáltatást használók száma. Eddig azért nem volt tömeges az ügyfélszám, mert a készülékgyártók sem álltak elő tömegesen erre alkalmas eszközökkel, de Christopher Mattheisen arra számít, hogy a későbbiekben a gyártók minden terméke LTE képes lesz majd.

Jelenleg a cég kínálatában hat gyártó 13-14 LTE képes terméke található, ez a szám növekedni fog az év során - tette hozzá Keszég Attila. A társaság értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettese bejelentette, hogy április 1-jétől elindítják  korlátlan beszéd és sms forgalmat biztosító Next csomagot, ami két változatban kerül a piacra, a csomagba foglalt adatforgalom alapján. (A korlátlan beszédforgalom a hálózaton belüli forgalomra vonatkozik, de bizonyos mennyiségű hálózaton kívüli korlátlan beszélgetés is szerepel a csomagban).