Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A dm közel azonos boltszám (257) mellett forintban számolva 10,19 százalékos növekedéssel 46, 4 milliárd forintos (150 millió eurós) forgalommal zárta a gazdasági félévet a magyar piacon.  Ausztriai cégcsoportjában, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária és Macedónia együttesen 8,7 százalékos forgalomnövekedést értek el (euróban mért emelkedés, árfolyam-különbözettel kiigazítva plusz 8,4 százalék), összesen 1 167 millió eurós forgalommal. Konszern szinten Németországgal együtt a növekedés a 12 európai országban 6,3 százalékos, ez 5,082 millió eurós forgalmat jelent (árfolyam-különbözettel nem kiigazított).

A tavalyi féléves záráshoz képest 52 új üzlet nyílt az ausztriai cégcsoportban. A teljes konszernben összesen 122 új üzletet nyitott a drogéria, ez 3,7 százalékos növekedést és 3404 üzletet jelent. A dolgozók száma konszernszinten 1578 fővel emelkedett.

A drogéria saját márkás újdonságai közül 2017 tavaszán debütált az IT UP sminkmárka, ezzel 26-ra emelkedett a saját márkás termékek száma. A drogéria saját márkás termékcsaládja, a dmBio bio élelmiszer kategóriában elnyerte 2017-ben az Év terméke díjat bio élelmiszer kategóriában. A cég munkáltatóként idén harmadszorra nyerte el a Legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában.

Az ügyvezetői szélbe a dm jelenlegi cégvezetői köréből a hosszú évek óta a vállalatnál dolgozó Csoknyainé Horváth Gertrud HR és beszerzési cégvezetőt és Görgey András expanziós cégvezetőt nevezték ki, akik a jövőben az eddigi ügyvezetővel, Wolfgang Strasserrel közösen alakítják ki a vállalat sikeres pozícionálását a magyar piacon.

A dm 12 európai országban van jelen, a jelenlegi piacok folyamatos fejlesztése mellett az olaszországi piacra lépés előkészületei is zajlanak: az elkövetkező hetekben adják át a cég központját Veronában. Az olasz cégvezetés már elkezdte a munkát, toborozzák a boltok csapatait. Az expanzió 6 régiót érint, népszerű belvárosokban, frekventált bevásárlóközpontokban lesznek elérhetők a drogéria boltjai, az első üzletnyitások 2017 végére várhatók.