BUX
37801

Ön szerint mit kommunikál 9 milliárdért a Szerencsejáték Zrt.?

Soha nem látott méretű kommunikációs kampányra készülhet az állami Szerencsejáték Zrt.

Domokos Erika, 2017. október 6. péntek, 10:59

A Szerencsejáték Zrt. 5,5 milliárd forintról 9,3 milliárd forintra módosította a 2017-es kommunikációs feladatok ellátására szóló keretszerződését - vette észre a Magyar Nemzet. Az erről szóló megállapodást augusztus 24-én írták alá a kormány egyik kedvenc ügynökségével, a Trinity Communications Kft.-vel - írja a lap az állami szerencsecég honlapján közzétett szerződések listájára hivatkozva.

A Trinity tulajdonosa Kuna Tibor, a Fidesz volt kabinettitkára, Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter barátja, míg a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója Braun Márton volt fideszes országgyűlési képviselő. A vállalat marketing- és kommunikációs igazgatója pedig Zsiga Marcell, aki szintén a Fidesz-frakcióból került a céghez, korábban Miskolc alpolgármestere volt (ő nyilatkozta azt, hogy szerinte "meg lehet élni havi 47 ezer forintból").

Az Szerencsejáték Zrt. az állam aranytojást tojó tyúkja, vagyis legnagyobb osztalékfizetője és monopolhelyzetben lévő vállalata (vagyis különösebb reklámra nem szorulna) - jegyzi meg cikkében a lap.

A megrendelés nagyságát jól jelzi, hogy a Trinity tavaly 15,2 milliárd forintos nettó árbevételt könyvelt el (2014-ben még csak 250 milliót), amely után az adózott eredmény 1,9 milliárd forint lett. Ebből 440 millió forint osztalékot vehetett ki Kuna Tibor.

Kuna Tibor másik cége, a Young and Partners Kft. is régi partnere a Szerencsejáték Zrt.-nek - minderről bővebben a Magyar Nemzetben olvashat.

A nyitókép forrás: Napi.hu/Szabó Dániel