OTP-ügyfelek, figyelem! Probléma volt a netbankkal (frissítve)

Csütörtökön lelassultak az OTP elektronikus szolgáltatásai, a bank kora délután elhárította a hibát.
Csernátony Csaba, 2017. november 2. csütörtök, 13:26

"Az OTPdirekt internetbank, a SmartBank, illetve a webshop működése során jelenleg lassulás tapasztalható" - ez az üzenet volt olvasható csütörtökön nem sokkal 13 óra után az OTP netbankjának nyitóoldalán.

A bank jelezte, hogy szakemberek "nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások", egyben elnézést kérnek az érintettektől. Lényeges, hogy az OTP tájékoztatása szerint nem leállásról, csak lassulásról volt szó.

A Buksza csütörtökön 13 óra után többször is próbált belépni, de egyik alkalommal sem járt sikerrel. Nem sokkal 14 óra után viszont megjavult az OTP-s netbank, a szokásos sebességgel ment és a nyitóoldalról le is szedték a korábbi figyelmeztetést.

Nem először rendetlenkedett az OTP netbankja, szeptember közepén volt legutóbb hasonló eset. Akkor is rövid idő alatt elhárították a hibát.

HOZZÁSZÓLÁSOK