A csak elektronikus úton, telefonon és interneten kommunikáló biztosító a kötelező-kampányban a váltók 10 százalékát szeretné magához vonzani, azaz nagyjából 50 ezer új ügyféllel számol. Az 1,7 milliárd forintos alaptőkéjű társaság 100 százalékban a Generali-Providencia Zrt. tulajdona, a piacon azonban annak versenytársaként jelenik meg. Ilics László, a Generali igazgatósági tagja, a Genertel felügyelőbizottsági tagja elmondta: az új biztosító más szegmensekre lő, mint a Generali. Vannak ugyanis olyan szegmensek, ahol a Generali stratégiája nem engedi meg, hogy ügyfeleket veszítsen, a Genertel viszont az átlagosnál jóval többször él majd a jelentősebb károkozó ügyfelekkel szemben az évfordulóra történő felmondás lehetőségével. A nem életbiztosítási jogosítványokkal bíró társaság jövő év elején casco, majd lakás-, baleset- és utasbiztosítással jelenik meg a piacon - írja a NAPI Gazdaság.