A bizottság szerint az a sajtóreklám, amely a „Ki kerülhet vezető szerepbe Közép és Dél-Kelet Európában” MOL és OMV, együtt. Érdemes beszélnünk róla! További információ: www.omv.com” szöveggel volt látható szeptember 15. és 30. között, a Magyar Reklámetikai Kódex két pontját is sérti. Ez azt jelenti, hogy a reklám a jogszerűségre, tisztességességre, valamint a megtévesztés tilalmára vonatkozó előírásokat sértette meg. A Mol amiatt panaszolta be osztrák riválisát, mert szerinte a versenytárs reklámjában jogosulatlanul használja a hazai társaság elnevezését, védjegyét, illetve a reklám megtévesztő. A bizottság álláspontja szerint a reklám a Mol és az OMV együttműködésére, partneri kapcsolatára utal, ilyennek a létét és/vagy kívánatosságát sugallja. A testület álláspontja szerint a normasértés különösen súlyos, tekintettel a fenti fogyasztói üzenetre, amely a valóságnak nem felel meg, és arra hogy a fogyasztó további információt a www.omv.com oldalon nem talál.