Az OMD Hungary szervezésében május 28-án konferencia-sorozat indult OMD Akadémia címmel, a digitális marketing nemzetközi és hazai alkalmazásáról. A rendezvények célja, hogy a reklámpiaci váltakozásoknak megfelelően egy-egy aktuális témát öleljen fel és vitassa a meg a szegmens meghatározó szereplőivel. A keddi esemény témája többek közt a digitális marketing lehetőségeinek egyszerű bemutatása volt.
Az elemzők arra számítanak, hogy a kínai vállalat 2026-ban már 280 ezer elektromos autót fog szállítani.
Három ügyben indít eljárást az Európai Bizottság, az egyikre a magyar kormány is reagált.
Történelmében először fizet osztalékot az Opus – hangzott el egy szerdai háttérbeszélgetésen. A cégcsoport több tízmilliárdos profittal zárta az előző évet.
A magyar szakképzés Európa élvonalában van a miniszterelnök szerint.
A fintechek a bankszektor bomlasztói, előbb-utóbb egybeolvadnak a hagyományos pénzintézetekkel – mondta az Economxnak Johan Gabriels, az iBanFirst regionális igazgatója.