Rendezvénysorozat a digitális marketingről

Az OMD Hungary szervezésében május 28-án konferencia-sorozat indult OMD Akadémia címmel, a digitális marketing nemzetközi és hazai alkalmazásáról. A rendezvények célja, hogy a reklámpiaci váltakozásoknak megfelelően egy-egy aktuális témát öleljen fel és vitassa a meg a szegmens meghatározó szereplőivel. A keddi esemény témája többek közt a digitális marketing lehetőségeinek egyszerű bemutatása volt.
NAPI, 2002. május 30. csütörtök, 13:37

A konferencián részt vevők közül a TGI képviselői a hazai online piacról készített demográfiai és szociográfiai kutatásokról tartottak előadást. A beszámoló szerint a megrendelők - a hagyományos demográfiai kutatások mellett - egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az életstílus-kutatásra.

Az NRC több mint ötezer főt megkérdezésén alapuló kutatásából kiderült, hogy a heterogén típusú site-ok - Origo, Index, Korridor - piaci részesedéséből egyre többet szakítanak ki a speciális tartalmat kínáló oldalak, amelyeket fiatalos, férfias, nőies, hírközlő vagy kikapcsolódó oldalakra oszthatunk.

A tv2 kereskedelmi adó képviselője a többcsatornás marketinget mutatta be a médiatulajdonosi perspektívából. A szakember hangsúlyozta, hogy míg kezdetben a márkaépítésen és a széles nézőtömeg elérésén volt a hangsúly, addig mára ez áttevődött a termékértékesítésre. A többcsatornás marketing a különböző csatornák által elért különböző célcsoportokat célozza meg és a domináns csatorna húzóerejét a kisebb csatornákkal egészíti ki. Ezt az egységet kihasználva alakítják ki az egységes kommunikációt is a különböző célcsoportokkal.
Az OMD Hungary Magyarország piacvezető médiaügynöksége a világ vezető médiaügynökségi hálózatához, az OMD Worldwide-hoz tartozik és egyben az OMNICOM Csoport médiapartnere, amely a kommunikáció, marketing és reklám területére szakosodott.

HOZZÁSZÓLÁSOK