BUX
39554

Simicska győzött a bíróságon

Egy mai bírósági döntés értelmében a PR-Telecom nevű kábelszolgáltatónak azonnal vissza kell helyeznie kínálatába a Simicska Lajos tulajdonában lévő HírTV-t - írta a 24.hu.

Napi.hu, 2017. január 25. szerda, 10:43

Azonnali hatállyal vissza kell helyeznie a PR-Telecom nevű kábelszolgáltatónak műsorkínálatába a Simicska Lajos érdekeltségében lévő Hír TV-t abban a 70 ezer háztartásban, amelynek programcsomagjából januártól kivette. Így döntött a Budapest Környéki Törvényszék - tudta meg a portál.

Majd a hírtv.hu is megerősítette az információt. A hírtv.hu-n közölt információ szerint a bíróság indoklásában többek között a csatorna nézőinek mint fogyasztóknak érdekeire is hivatkozott, akik a PR-Telecom jogellenes magatartása miatt nem férnének hozzá a hírcsatorna műsorához.

Az ügy előzménye, hogy a PR-Telecom úgy döntött, nem továbbítja tovább a hírcsatornát, és felmondta a HírTV-vel kötött szerződést. A hírcsatorna pert indított az ügyben.

A PR-Telecom azt közölte decemberben, ők jogszerűen jártak el, valamint nem érdemes politikai összefüggéseket keresni a döntés mögött.

Azóta a Tarr Kft. is olyan intézkedést hozott, ami tovább szűkítette a HírTV nézőszámát. A Tarrnál ugyanis egy drágább tévés csomagba helyezték át a hírcsatornát.