BUX

Szaktekintélyekkel erősít a Marketing Szövetség

Három új taggal bővült a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöksége. A csütörtökön megtartott rendkívüli közgyűlésen a távközlési, a banki és a turisztikai szakma egy-egy képviselőjével erősödött a szövetség vezetősége.

Nagy László Nándor, 2010. december 11. szombat, 09:51

A szavazás alapján Langsteiner Marianne, a Magyar Telekom lakossági üzletágának korábbi marketing igazgatója, Sütő Ágnes, a KDB Bank kommunikációért, marketingért és az ázsiai kiemelt ügyfelekért felelős ügyvezető igazgatója, illetve Termes Nóra, az IBUSZ Utazási Irodák Kft. hálózati- és marketing igazgatója lett tagja az új elnökségnek. Kozák Ákos az MMSZ elnöke szerint a most megválasztott elnökségi tagok révén olyan szaktekintélyekkel bővült a szövetség elnöksége, akik nem csak saját szakmájukban, hanem a marketing teljes területén elismert szakemberek.