A Live Info 2011. október 5-én kezdte meg működését a magyar piacon, üzleti modelljének lényege, hogy egységes értékesítési disztribúciós hálózatba szervezi és jogtiszta mozgóképes tartalommal látja el a hírszolgáltatással foglalkozó online oldalakat.

A társaság jelenleg Magyarországon 12 kiadó 33 hírportálját szolgálja ki a videókkal, a régióban egyedülállónak számító hálózatnak havonta átlagosan mintegy 700 ezer videó-megtekintése van.

A kockázati tőkebevonás segítségével a társaságot 3-5 éven belül a régió meghatározó, elsősorban online videóval foglalkozó médiavállalkozásává kívánjuk fejleszteni, amely a hirdetők számára megfelelő nézettséggel rendelkező alternatívát jelenthet a nemzetközi videó-megosztó hálózatok mellett - kommentálta a befektetést Pásztor András, a Live Info ügyvezetője. A Live Info már megkezdte a piacra lépést előkészítő teszteket Lengyelországban, és tárgyalásokat folytat romániai és szlovákiai kiadókkal a hálózathoz történő csatlakozásról.