Szétüti az RTL Klub a TV2-t

A TV2 egyszerűen nem versenytársa az RTL Klubnak annak ellenére, hogy néhány hétvégén jobb volt a nézettsége az utóbbiénál - derült ki az RTL Klub vezérigazgató-helyettesének szavaiból. Ősszel tovább radírozhatja le a pályáról a német tulajdonú csatorna magyar ellenfele romjait.
Napi.hu, 2016. május 3. kedd, 10:00

Igazságtalan versenyhátrány volt Kolosi Péter, az RTL Klub vezérigazgató-helyettese szerint, hogy a két nagy országos tévécsatorna eddig nem szedhetett díjat a még kábeltévék terjesztőitől is, azaz nem részesedett a kábeldíjakból - derül ki a vezető Népszabadságnak adott interjújából. A régi modell, amely szerint a nagy csatornák kizárólag a reklámbevételekből éltek, már nem tartható fenn - tette hozzá.

Az utóbbi években nagyjából 40 százalékkal zsugorodott a reklámpiac. Az országos tévékből sok pénz áramlott át a kábelcsatornákhoz, miközben ezek eddig is részesedtek a kábeldíjakból.

Kolosi szerint már régen nem a két nagy versenye, hanem a több mint 110 csatorna versenye zajlik a magyar piacon. Hétköznapokon általában kétszeres, sokszor négyszeres a különbség az RTL Klub javára a TV2-vel szemben. Ilyenkor az utóbbi csatorna az RTL valamelyik kábeladójával, a Coollal vagy a Film+-szal versenyez.

Emiatt értelmetlennek látták, hogy invesztáljanak a hét végi nézettség megszerzésébe. Így versenytársuk el tudott vinni néhány szombatot és a 17 idei vasárnapból az elmúlt négyet.

A tévés főnök szerint a nyár első fele a foci-Eb-ről, a második az olimpiáról fog szólni, ami esélyt ad az állami csatornáknak, ősszel azonban a semminél is kevesebb esélyt adnak versenytársuknak. Újra lesz X-Faktor, Big Brotherrel felturbózott ValóVilág valóságshow, meg minden.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

kopacs, 2016.05.04 02:17

gitar53
ez az összesre igaz. Az RtL sem öszinte hirekkel dolgozik, csak annyit mond amennyi az Ő érdekeit szolgálja. Az összes bünügyi banális eset jelen van, de pl. az hogy csalnak a lottón az sose, vagy az emberek és hatalom hétköznapi ütközései, mert ezek nem illenek bele a vonalba.
Csak akkor mentek neki Orbánnak, mikor a saját pénz került veszélybe, de ma már néma a csatorna, hogy miért és miből vett szigetet az adrián, hozzá 600 millióért francia yachtot, hogy az alpokalján hol van a háza, stb.
A vezetők tudják, hogy akkor a saját pénz miatti hírirány miatt jócskán nőtt a csatorna nézettsége, értéke, de azóta........
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

gitar53, 2016.05.03 12:46

Amelyik médiában a lakájok tevékenykednek ott a színvonal is gyenge!Ott nem a tehetség hanem a nyalás a kritérium!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html