BUX
38018

Tesco: roham a bejgliért, a lábfürdőért és a DVD-ért

A 2005. január 2-án lezárult 9 hét során a Tesco a vártnál nagyobb, az egy évvel korábbit mintegy 8 százalékkal meghaladó forgalmat bonyolított le magyarországi üzleteiben. A cég 42 áruházában közel 19 millióan vásároltak - közölte a társaság.

NAPI Online, 2005. január 5. szerda, 17:38

Az idei karácsonyi slágertermékek az elektronikai szegmensen belül a láb-pezsgőfürdők, a DVD lejátszók, a kenyérsütő gépek, a házimozi rendszerek és a televízió készülékek voltak. Az említett időszakban több mint 30 ezer láb-pezsgőfürdőt, több mint 25 ezer darab DVD lejátszót, több mint 15 ezer darab kenyérsütő gépet, több mint 18 ezer darab televízió készüléket és több mint 3 ezer darab házimozi rendszert értékesítettek az ország Tesco áruházaiban. A 42 áruházban játékból összesen közel 2,5 millió darabnyit adtak el, melynek több mint 30 százaléka sajátmárkás termék volt. Az idei karácsonyra a tavalyinál 11 százalékkal több elektronikai cikket és 23 százalékkal több játékot vásároltak.

A magyar Tescókban összesen közel 945 tonnányi virsli, több mint 200 ezer darab bejgli és 400 tonnánál is több ponty fogyott, a gyümölcsforgalom meghaladta a 11 700 tonnát, míg a pezsgőé decemberben megközelítette a 2 millió palackot. Szaloncukorból az áruházlánc mintegy 900 tonnányit értékesített, az egy évvel korábbinál 30 százalékkal többet.