Tévécsatornát vett Mészáros Lőrinc (frissítve)

Nem volt elég az egykori Népszabadság kiadója, most már tévéje is van az ország legsikeresebb gázszerelőjének. A valasz.hu pedig arról ír, hogy bizonyítékot talált arra, amit eddig pletykáltak, Mészáros Lőrinc stábja bekerült a Hunguest Hotels Zrt. vezetésébe.
Napi.hu, 2016. december 2. péntek, 08:07

Mészáros Lőrinc egyik cége lett az Echo Tv új tulajdonosa, az adásvételi szerződést tegnap írtuk alá - mondta el a Magyar Hírlapnak Széles Gábor, aki az irányvonalat is megadta: a Fidesz-KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna marad az Echo.

Arra a kérdésre, hogy mi alapján döntött a csatorna eladásáról, Széles elmondta, hogy "csak olyan jöhetett számításba, akiknek az értékrendje hasonló az enyémhez, illetve, hogy magyar legyen a vevő...nagyon fontos volt, hogy a leendő tulajdonossal politikailag is félszavakból értsük egymást. Mészáros Lőrinc ilyen ember. Az utóbbi időben többször is tárgyaltunk, és egyértelműen pozitív a róla kialakult véleményem, korrekt és szerény embernek tartom."

Széles szerint Mészárosnak, hogy az Echo megfeleljen a legmagasabb technikai igényeknek is, másfél milliárd forintot kell beruháznia a televízióba, de fizetésemeléseket is eszközölni kell. A volt tévétulajdonos elmondta azt is, hogy a továbbiakban az energiái nagy részét főleg az Ikarus felfejlesztésére kívánja összpontosítani.

Mészáros köre megjelent a Hunguest-láncnál is

A Válasz.hu azt írja, hogy beérkezett a cégbíróságra a Hunguest Hotels Zrt. október 13-i közgyűléséről szóló jegyzőkönyv, amelyből kiderül: a korábbi tulajdonos Leisztinger Tamás emberei kivonultak a társaság igazgatóságából és felügyelőbizottságából, helyükre Mészáros Lőrinc és Tiborcz István lekötelezettjei érkeztek.

Mészáros Lőrinc korábban a Hír Tv-nek bevallotta: néhány éve még sejteni sem merte, hogy idén szállodákat fog vásárolni. Korábban kiderült, hozzá, illetve a hoteljei üzemeltetését végző Event-Immo Kft.-hez tartozik a balatonalmádi volt Ramada, az egerszalóki Saliris és a Lifestyle Mátra is. További részletek a valasz.hu-n.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

nitro, 2016.12.03 18:40

Kedves Moderátorok!
Miért kell törölni olyan hozzászólást amiben szerepel, hogy lőrinc gazda mikor veszi meg a napi.hu-t?
Közben meg dakota hányingert keltő személyeskedéseivel semmi bajuk!
Gratulálok, ...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Dakota Summer, 2016.12.03 12:29

@Ditel: Mészáros senkit nem rúgott ki, mert azok a vidéki lapok nem az övéi.
Az akkreditáció blöff, azt a bullshit propagandát, amit a söpredék fajtád nyomat, bárki el tudja végezni egy érettségivel. A tulajdonosvaltás pedig általában vezetőváltással jár... Nem tudtad? :-)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Dakota Summer, 2016.12.03 12:19

@Ditel: ez egy betegség nalad, úgy hívják, hogy paranoia.

Az Opimus semmiféle Mészáros altal irányított holdingnak nem resze. Egyszerűen hazudtarok.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Dakota Summer, 2016.12.03 12:18

@Ditel: ez egy undorító korrupt söpredék. Mint a haverjaitok.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Dakota Summer, 2016.12.03 12:17

A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html