BUX
38061

Több light a Coca-Colától

Megváltozott fogyasztói szokásokhoz alkalmazkodva a Coca-Cola Magyarországnál is szeretnék növelni a következő években a light termékek eladását - írja az MTI-Eco idézve a cég magyar leányvállalatának mai sajtótáéjékoztatóján elhangzottakat.

NAPI Online, 2006. április 18. kedd, 13:18

Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketing kommunikációs igazgatója elmondta: Magyarországon a light termékek részaránya még nem éri a nyugat-európai szintet, ahol 20 százalék körül mozog.

Karvalics Attila, a cég magyarországi leányvállalatának közkapcsolati és kommunikációs igazgatója az MTI kérdésére elmondta: jelenleg a Coca-Cola termékskáláján belül 15-18 százalék a light termékek aránya. A kommunikációs igazgató hozzátette: a szénsavas üdítőitalok hazai piacán mintegy 50 százalékot, az alkoholmentes italoknál pedig 22-23 százalékot birtokol a Coca-Cola. Ezzel Magyarországon az amerikai cég magyar leányvállalata piacvezetőnek számít. Halász Katalin azt is elmondta, Magyarországon évente lakosonként mintegy 170 kis üvegnek megfelelő coca-cola terméket fogyasztanak.