Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Cushman & Wakefield kereskedelmi ingatlantanácsadó két új prémium üzlethelyiséget közvetített az olasz kozmetikai cég, a Pupa részére - közölte a társaság. Összesen öt új üzlethelyiséget közvetített a Pupa részére az elmúlt öt hónapban. Három üzlet tavaly decemberben, míg két üzlet ebben a hónapban nyit.

Az olasz Pupa divatkozmetikumokat, arc és testápoló termékeket, fürdéshez és fürdés után használatos termékeket, illatszereket és kreatív szépészeti termékeket forgalmaz. A márka a Micys Company tulajdona, 1976-ban alapították és a világ 70 országába exportál termékeket. Az olasz Selective parfumeries piacon a Pupa az első számú márka.

Üzletek:

  • WestEnd City Center földszint
  • Duna Plaza földszint
  • Árkád Győr földszint
  • Corvin Plaza földszint (nyitás - április 13.)
  • Mammut II. földszint (nyitás - április 16.)

"A már megnyitott három üzlet mellett, további 5-7 egységre folytatunk tárgyalásokat országszerte, melyek várhatóan az év végéig megnyílnak. A Pupa megjelenése mérföldkő a kiskereskedelmi bérbeadásban és a nemzetközi márkák újraéledő keresletét mutatja. Bízunk benne, hogy ez a trend az elkövetkezendő években is megmarad és a közeljövőben további új márkák érdeklődésére számíthatunk " - közölte Szabó Viktória Partner, a Cushman & Wakefield budapesti irodájának kiskereskedelmi vezetője.

Andrea Conti, a Pupa nemzetközi üzletfejlesztési vezetője hozzátette: "Régóta terveztük, hogy belépünk a magyar piacra. 2014-ben, amikor a gazdaság stabilizálódni látszott, úgy döntöttünk megnyitjuk első Pupa márkaboltjainkat az országban. Annak ellenére, hogy jelentős versenyhelyzetet tapasztalunk, biztosak vagyunk benne, hogy jól döntöttünk."