A RIA névre keresztelt láncba azokat a cégeket várja az Interfruct, amelyek eddig nem csatlakoztak egyetlen magyar lánchoz sem. A tervek szerint szeptember közepén induló programba év végéig 80 kereskedő jelentkezik és a hálózat egy év alatt 2-3 százalékkal növelheti az Interfruct forgalmát. Az új lánc deklaráltan nem a meglévő magyar hálózatokba kíván "beleharapni", az olyan üzleteket igyekszik megnyerni, amelyek valóban nem csatlakoztak még egyetlen beszerzési lánchoz sem. Ezzel elkerülhető a piaci feszültség fokozása, amelyet egyfelől a Metro áruházlánc, másfelől a magyar láncok keltenek. Előbbi megkörnyékezte a láncba tartozó kisboltokat, utóbbiak pedig előszeretettel csábítják át magukhoz a másik üzleteit. Az Interfruct bízik abban, hogy olyan bónuszrendszert és marketingstratégiát dolgozott ki, amely vonzó lehet a kis alapterületű üzletek számára is. Ezek egy része eddig azért nem csatlakozott a láncokhoz, mert a nagyok üzletpolitikájába nem volt illeszthető a parányi élelmiszerüzletek áruforgási sebessége.